niedziela, 17 kwietnia 2016

Liebster Award (mega edit)

witam w tejże notce w niedzielne przedpołudnie! nie, to nie rozdział, haha ;) jednakże to też bardzo ważne, bowiem dostąpiłam dwukrotnej nominacji do LA, za co serdecznie dziękuję Skokomaniaczka i Aniaa ♥!

witam tym razem wieczorem! wiecie co? nie wierzę swoim oczom i zdolnościom do czytania... dostałam aż cztery nominacje! nawet nie wiecie, jak bardzo jestem wdzięczna i jak bardzo mnie cieszy ta nominacja od każdej z Was! prócz Skokomaniaczka i Aniaa ♥ nominowały mnie dziewczęta z Po drugiej stronie, Madziuu i Katrin Ces oraz missangelikaa. jejciu, jesteście niesamowite!! ♥ 



Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc  daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


pytania od Skokomaniaczki:


1. Ulubione polskie miasto? - uwielbiam Warszawę, pomimo tego, iż byłam tam raptem trzy razy, haha. miasto ma swój urok, ma najukochańszą Legię..♥ no i moją najważniejszą osóbkę :) 
2. Co się skłoniło do napisania tego opowiadania? - 
Hmm... Justyna zapytała się mnie w poprzednie wakacje, czy nie napisałabym skocznego opowiadania... I tak po czterech miesiącach wpadł pomysł, a z racji tego, że miałam kompletną pustkę, kogo by tu uiścić jako pierwszoplanową postać, zdecydowałam, że to opowiadanie poświęcę skoczkom ;) no i od tej chwili powstały cztery kolejne opowiadania z nimi...
3. Ulubiony skoczek? - Uwielbiam Tande, a także naszych chłopców - Kamila no i także Andrzeja Stękałę.
4. Wakacyjne plany? - Mam w planach pojechać na LGP, a resztę... hm, zobaczymy!
5. Twoja motywacja do pisania? - pisanie traktuję jako uwolnienie się od świata rzeczywistego, coś, co kocham, coś, co pozwala mi się wyluzować i sprawia ogromną przyjemność!
6. Ostatnio oglądnięty film? - film oglądam tak rzadko, że nie wiem nawet, co ostatnio oglądałam XD
7. Ulubiony napój? - sok jabłkowy
8. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10 lat? - liczę, że będę szczęśliwą osobą, z kochającym mężczyzną przy swoim boku oraz z dwójką rozkosznych maleństw. no i rzecz jasna spełniająca się zawodowo, jako tłumacz przysięgły języka niemieckiego...:D
9. Z którym sportowcem chciałabyś się spotkać na kawie? - jeśli mówimy o wszelkiego rodzaju sportowcach. to z Holgerem Badstuberem, moim pierwszym sportowym idolem i największym autorytetem, bohaterem i miłością. a jeśli tylko o skoczkach, to z chęcią skoczyłabym na kawę z Kamilem :)
10. Czy Twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga? - tak, moje dziewczyny nawet czytają moje wypociny :D
11. Lepsze kłamstwo czy najgorsza prawda? - najgorsza prawda.


pytania od Ani:


1. Jaka jest Twoja największa wada i zaleta? - wadą jest to, że łatwo się wzruszam, a zaletą... szczerze nie wiem, haha
2. Spodnie czy sukienka/spódnica? - kocham sukienki, ale spodnie są o wiele wygodniejsze
3. Co skłoniło Cię do opublikowania pierwszego opowiadania? - o matko, to było ponad trzy i pół roku temu... szczerze nie wiem, chciałam, aby ludzie poznali coś nowego? możliwe :D cóż, dziś bym tego nie przeczytała, ale widzę to, jak bardzo mój styl pisania uległ zmianie na przestrzeni tego czasu.
4. Ulubiona książka? - "Robert Enke. Życie wypuszczone z rąk"
5. Twoje życiowe motto? - żeby walczyć do końca, nawet jeśli jest się skazanym na porażkę.
6. Gdybyś dostała kopertę z datą swojej śmierci, otworzyłabyś? - nie wiem...
7. Ulubiona pora roku? Dlaczego? - kocham każdą porę roku, każdą za coś innego. wiosnę za to, że wszystko budzi się do życia, lato za wakacje (bo za co innego?), jesień za te przyjemne spacery pośród natury przygotowującej się do 'zimowego snu', a zimę... za śnieg!
8. Co inspiruje Cię do pisania? - życie? muzyka? wszystko to, z czym mam styczność. czasem wystarczy jedno słowo, a w mojej głowie kształtuje się zarys fabuły
9. Największe marzenie? - marzeń się nie zdradza! :D ale jest to związane z miłością.
10. Jakiej muzyki lubisz słuchać? - to, co wpadnie mi w ucho, aczkolwiek głównie słucham muzyki w języku niemieckim. niemiecki rap i hip-hop.
11. Słodycze czy owoce? Jakie? - a to zależy..:D kocham i czekoladę, i banany, tak na przykład :D

pytania od Madziuu i Katrin Ces:


1. Co was natchnęło do założenia bloga? (ogólnie, nie chodzi o jeden konkretny) - wypełnienie czymś wolnego czasu... trzy lata temu nie spodziewałam się, że pisanie opowiadań stanie się moim uzależnieniem, haha
2. Lubicie stawiać sobie cele? - hmm... tak, nawet jeśli niekiedy nie da się do nich dotrzeć
3. Czy według Ciebie, poprzez internet można poznać osobę, która z czasem stanie się twoim przyjacielem? - tak, moje skarby to osoby poznane przez internet
4. Lubicie swoją miejscowość? - nie narzekam, chociaż mogłoby się tu trochę więcej dziać ;)
5. Zgadasz się ze słowami ,,Miłość jest piękna, lecz nie zawsze łatwa''? - zgadzam się, niestety...
6. Wymarzone wakacje... Gdzie i z kim? - chciałabym polecieć/pojechać do Chorwacji... oczywiście z moimi dziewczynami!
7. Film do, którego często wracacie? - rzadko oglądam takie rzeczy xd
8. Uprawiacie jakiś sport? Jak tak, to jaki - nie uprawiam, jestem asportowa, chociaż... teraz złapałam się do kadry szkolnej w piłkę nożną ;)
9. Lubicie horrory? Jak tak to jaki najbardziej - mało filmów w życiu obejrzałam xd
10. Ulubione zwierze? - kocham psy, konie i chomiki
11. Owoce czy słodycze? - i to i to...:D

pytania od missangelikaa:


1. Najważniejsza osoba w życiu, to? - mama oraz moje przyjaciółki. nie mam jednej.
2. Czy uważasz, że wiesz, co chcesz robić w życiu? - mniej więcej tak
3. Miejsce szczególne dla Ciebie? - bujaczka za domem
4. Trzy najważniejsze wartości? - szczerość, uczciwość i dobroć
5. Ulubiony cytat? - "On (Holger Badstuber) wywiera na mnie olbrzymie wrażenie poprzez sposób, w jaki walczył o powrót po kontuzji" Pierre Emile Hojbjerg // "Holger jest moim osobistym bohaterem" Karl Heinz Rummenigge oraz sporo cytatów z piosenek :) 
6. Dlaczego pisanie? - chciałam jakoś zapełnić swój wolny czas :)
7. Skąd czerpiesz inspiracje? - z dosłownie wszystkiego :D
8. Dlaczego skoki narciarskie? - kiedyś oglądałam z dziadkiem, ale nie traktowałam tego poważnie... potem wciągnęła mnie w to przyjaciółka, no i tak zostało :)
9. Ulubiony skoczek/drużyna? - skoczek to Tande, Stękała i Stoch, a drużyna to Polska, Norwedzy i Niemcy (ciekawe, dlaczego Niemcy...:D)
10. Co czujesz, gdy piszesz? - niekiedy płaczę, niekiedy się śmieję z bohaterami... wczuwam się w pisanie, naprawdę
11. Postać do naśladowania? - Holger Badstuber

ja w nominacjach jestem słaba, bo znam tyle niedocenionych autorek, a można tylko jedenaście... więc musicie mi wybaczyć i odpuszczę sobie nominowanie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz